Saya Amalkan Benda Simple Ini Jeragat Saya Hilang Tak Sampai Sebulan. Ini Apa Yang Saya Lakukan.





Hai...

Saya Ira, tahun umur saya genap 37 tahun.

Saya nak kongsikan dekat korang macam mana perjalanan saya hilangkan jeragat kat wajah tanpa sebarang rawatan.

Dulu saya ada masalah jeragat yg agak kritikal, penuh 1 muka. Kadang-kadang nak keluar rumah pon malu. Tak ada keyakinan nak jumpa orang.

Selama ni saya dah try macam-macam cara untuk hilangkan Jeragat ni, tapi kebanyakannya tak mendatangkan hasil.

Korang sebut la apa punya rawatan muka, semua saya dah buat.

Wajah saya bukan makin ok, malah makin teruk lagi ada lah.

Kadang-kadang saya macam giveup nak hilangkan jeragat ni.

Akhirnya saya amik inesiatif untuk cari sendiri cara untuk hilangkan jeragat ni.

Saya mulakan misi pencarian penyelesaian masalah saya ni kat internet.

Ini yang saya jumpa. 
.

Jeragat sebenarnya bukan di lapisan luar muka kita, ia sebenarnya mempunyai akar sehingga ke lapisan bawah kulit. Boleh rujuk gambar di atas.

Sebab tu la kalau guna set-set skincare ni jeragat tak hilang, tapi lama-lama dia muncul balik. Ini sebab akar jeragat itu sendiri masih ada dalam kulit kita ni.
.

So, macam mana nak hilangkan jeragat terus supaya ia tak muncul semula?

JAWAPANNYA...

➜ Rawat jeragat dari dalam. 

.
Bukan guna Skin Care.
Bukan buat rawatan2 kat spa.
.
Soalnya sekarang, macam mana nak Rawat dari akar ?
Ada cara ke ?

Good news ! Ada cara.

Ini cara yang saya jumpa.
Dan saya buat.

Jeragat saya Hilang dengan cepat lepas guna cara ni.