Cara Rawat Jeragat Dari Dalam Dengan Berkesan.



Saya cari punya cari, akhirnya saya jumpa cara paling berkesan nak rawat jeragat ni dari akar.

Jeragat boleh dirawat dari akar dengan hanya 3 bahan ni :


1. Glutathione


2. Hyaluronic acid (Ha)


3. Vitamin C




1) Glutathione : Ia adalah bahan semulajadi yg dihasilkan oleh hati dan ia juga boleh ditemui di dalam buah-buahan dan sayuran.

Fungsi utama Glutathione ini adalah untuk merawat jeragat dari dalam iaitu dari akar. Ia juga menghilangkan jeragat dari dalam supaya ia tidak muncul di wajah kita lagi.


2) Hyaluronic acid (Ha) : Ia juga adalah bahan yang penting untuk masalah jeragat, ia berfungsi untuk mencegah jeragat dari merebak dari luar. Bila kita dah rawat jeragat dari dalam, dari luar juga kita perlu cegah kan?

HA ini juga dapat mengunci kelembapan pada wajah agar ia tidak akan merebak secara ekstrim.


2) Vitamin C : Ini adalah bahan yang terakhir yang kita perlukan untuk mendapatkan wajah yang bebas daripada Jeragat. 

Bila kita dah rawat jeragat daripada luar & dalam dengan Glutathione & HA tadi kita memerlukan Vitamin C untuk membantu menggantikan sel-sel kulit lama kepada sel-sel kulit baru.

*****

AMARAN : Ketiga-tiga bahan ini jika diambil dengan dos berlebihan daripada apa yang di tetapkan oleh Kementerian Kesiahatan Malaysia (KKM) boleh memudarat kesihatan & wajah.

*****


Kat mana pulak nak dapatkan ketiga-tiga bahan ni??

Saya dah cuba cari 3 bahan ni kat GUARDIAN, memang ada 3 bahan ni kat Guardian tapi harganya amat mahal. Harga ketiga-tiga bahan ni Hampir RM450!

Glutathione = RM224.98

Hyaluronic Acid (HA) = RM98.78

Vitamin C = RM89.98

Saya puas cari kat tempat-tempat lain untuk dapatkan 3 bahan ni dengan harga yg lebih murah. Akhirnya saya jumpa 1 syarikat yang telah menggabungkan ketiga-tiga bahan ini dalam 1 formula.

Yang paling penting formula ini telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) & diiktiraf halal oleh JAKIM.  Harga pon memang jauh lebih murah daripada beli ketiga-tiga bahan ini secara berasingan.


Nak tahu apa formulanya...??


Ia diberi nama Glutab. Ini gambarnya.


Ini rupa botol Glutab.

Ini bahan-bahan dalam Glutab. Glutathione, Hyaluronic Acid & Ascorbic Acid.


Ini 3 sebab yang membuatkan saya yakin untuk try Glutab ni.



1. Glutab ini telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).





2. Glutab telah disahkan HALAL oleh JAKIM.





3. Glutab ada beribu testimoni yang terkumpul.

Disclaimer : Result maybe vary from person to person.



*****

Ini apa yang terjadi kepada saya selepas menggunakan Glutab selama sebulan :


Minggu 1 : Tak banyak sangat beza pon pada wajah, jeragat still ada. Cuma apa yang berbeza, wajah saya makin lembab sikit dari sebelum ni.

Minggu 2 : Minggu kedua ni saya pelik sikit. Ramai yang tegur wajah saya makin cerah, termasuklah kawan2 kat ofis.
(Sebelum ni saya tak pernah langsung dapat pujian macam ni).

Minggu 3 : Sambil makan Glutab, staf diorang suruh banyak minum air. So sepanjang 3 minggu ni memang selalu minum air mineral.
Purata saya minum sehari dalam 2.7ml. Memang kerap jugakla buang ayaq.

Minggu 4 : Saya rasa pelik dengan perangai suami saya. Tak pernah2 dia nak belikan saya hadiah, tapi minggu ni saya dapat hadiah dari dia. Dia sendiri tegur kata "Ayang nampak lain la sekarang". 
Jeragat yang sebelum ni kat wajah saya, dah makin pudar.
(Kawan2 pun cakap nak try Glutab nanti)


*****

Saya memang sangat rekemen Glutab ni sebab : 

1. Saya memang dah kaji betul2 sebelum consume produk2 macam ni. Saya nak pastikan kesihatan & keselamat saya terjamin bila consume produk ini.


2. Saya dah tengok sendiri perubahan pada wajah saya. Wajah saya semakin licin dan jeragat semua dah hilang.


Korang kalau betul nak dapatkan Glutab, ini adalah masa yang sangat tepat, saya dah deal baik punya dengan syarikat Glutab ni.


ISTIMEWA HARI INI SAHAJA...!!

Di sebabkan korang dah baca blog ini sampai habis korang layak dapat semua ni.



+


+





Tapi kena cepat tau, Sebelum tawaran ini tamat!

Tawaran ini hanya khas untuk 55 orang terawal pada hari ini sahaja!

Tawaran ini akan tamat pada : 


(28 Oktober 2019)

JAM 11.45 PG HARI INI..!!

Nak tahu macam mana nak dapatkan tawaran ni?


(KLIK BUTANG WHATSAPP DI BAWAH INI UNTUK CLAIM HARGA DISKAUN👇)



*Nota kaki : Butang di atas ini adalah link whatsapp staff Glutab. Cakap je dapat no dari BLOG IRA, nanti dapat diskaun terhad ni.